Egy zárt világ a Pillangó utcánál

2009.05.10. 22:48 | laurix | Szólj hozzá!

Kétszer voltam már ott, és mindegyik látogatás magával ragadt. Olyan érzésem támadt, mintha belépnék egy titkos világ kapuján, egy olyan helyre, melyet kevesen ismerek. Árad belőle az arisztokrácia, a nemes elegancia, még akkor is, ha ódon épülete elé építettek egy újat, ahonnan jobb a kilátás. Egy perc alatt magamba szívtam egy életérzést, és azóta várom, hogy felszínre törjön, meghatározva a jövőbeli szórakozásomat, a fogadást.

Jobb napokon üvölt a tömeg, engem mégis mindkétszer csend vett körül a pályán. Mellettem gyorsan összefoglalták a park történetét, de én kiszűrve az emberi szót, csak figyeltem az állatok munkáját, amint embertársaikkal együtt készültek az újabb kihívásra. Egy talán mindent elsöprő futamra. Eszembe jutottak a régi, klasszikus filmek, melyek életszerűen elevenítik fel a lóversenypályák hangulatát. De ez is jobb életben, mint oly sok más. Aztán meg eszembe jutott, hogy nyújtogatom a nyakam minden alkalommal a metrón a Pillangó utca, és az Örs vezér tere útszakasz között, hogy csak egy kicsit is belássak oda, ahol éppen álltam.  

Közel két millió ember él Budapesten, mégis elenyésző az létszám, mely nap, mint nap megfordul a Kincsem Park falai között. Annyira szeretnék minden hétvégén kimenni, de valahogy idő hiányában sosem jutok el. De tudom, ami késik, nem múlik. És éppen ezért bíztatnám Önöket is, hogy látogassanak el a park területére, mert nem lenne ekkora bajban lovas kultúránk megőrzése, ha az Aréna Plaza főbejárata helyett, a másik lelátót látogatnánk. Sokan úgy vélik, luxus szórakozás. Pedig nem az. Akár potom áron fogadhat az ember, mondhatni csak a muri kedvéért.

Mindezeken túl, meg kiváló rendezvény helyszín, ahol számos koncepció, elképzelés kivitelezhető egy garantáltan különleges környezetben: családi nap, csapatépítés, konferencia, zártkörű parti, stb. Végül is szinte minden adott, ami elvárás egy rendezvényszervező felé. Könnyen megközelíthető, jól körülhatárolt terület nagy parkolóval, számos szabadtéri és beltéri terület, megannyi aktivitással.

Én a Madonna koncerttől kicsit irtózom ezen a területen, de egyben biztos vagyok, tele lesznek a lelátók. A baj csak az, hogy mit sem fognak érezni, abból, ami igazán lényeges.

Címkék: különleges szabadtéri helyszínek exkluzív helyszínek koncert helyszínek sport helyszínek

A bejegyzés trackback címe:

https://eventpoint.blog.hu/api/trackback/id/tr621114007

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása